Merhabalar 39+1 im her hangi bir belirti olmazsa 40+3 te yatış yapacağım suni sancı ile destekleneceğim suni sancı yememek için doğal yöntemler ile ananas yemek doğumu başlatmaya yardımcı olur mu yiyip işe yarayan anneler var mı her hangi bir açılma yada incelme yok ilk gebeliğim