btl-34 Btlynr13 ben ikisinden de bitane aldım ama kullanış açısından emzirme atletinin daha kullanışlı olacağını düşünüyorum malum kış annesi olucaz ve emzirme sütyeninin üzerine tekrar atlet giymek gerekiyor ve bu emzirmeyi zorlayabilir belki
Ftmsgr Btlynr13 bence 2 emzirme sütyeni alsan yeter bı beyaz bi siyah sonra ihtiyacın olursa alırsın ☺️
asenacicek Btlynr13 normalde atlet giyiyorsanız rahat edersiniz ama ben hiç atlet giymem o yüzden almadım.