Nklciliss1 Ben 22 yaşındayım ilk transferim oldu ilk gebeliğim yumurta toplama işleminden sonra 1 adet gördüm ikinci adetime 5 gün kala transfer yapıldı . Kaç embiryo konulcağına şöyle karar veriliyor senin ve eşinin yumurta spreminden meydana gelen embiryolar mesela bi cift tutar bi tek tutar zaten hastaneden arayip bilgilendirirler sana . Belki dondurulmus embiryo belki taze koyarlar doktorun bilir zaten ilkinde ikiz gebelik olabiliyor mesela bana ikiz transfer ettiler biri tutundu suan 10 haftalik hamileyim . Ama canim simdiden bilgilendireyim ilk 10 gun cok onemli kendini cok onemse ev isi yemek bulasik camsir asla ugrasma mumkunse annen yada kvalidenle kal sana yardimci olsunlar ilk 10 gun akdeniz usulu besle n ,) merak ettigin bisey olursa ben buralardayim hayirli olsun simdiden