esilaa Merhaba kızlar 23 tammuz sabahı hastaneye gittik yatılım yapıldı benim tansiyon sıkıntım vardı 39. Haftada doktor doğumu başlatalım dedi sıfır açılma hiç açılmam yok tabi ne sancı hiç bir şey hastaneye gittik yatışım verildi sancı odasın da sancı verdiler alttan fitil gibi bir şey ile hiç açılmam olmadığı için saatler ilerledikçe duramaz dayanamaz hale geldim bende hiç açılma yok alttan muayene ediyorlar sürekli tık yok 7 saat sancı çektim sonra sezeryana alındım hiç açılmam olmadığı için yoksa 2 3 gün boyunca sancı çekerdim herhalde açılmam olsun diye 😊gözlerimi açar açmaz kızım nasıl dedim doktor da çok güzel bir kızın oldu biz sevdik falan dediler sonra bir gördüm ki melek 😍 Allah hepinizin sağ sağlim kucağınıza almak nasip etsin İnan’ın bebeğiniz sağlıklı bir şekilde doğunca dünyaya gelince yok normal doğummuş yok sezeryanmış yok süslermiş insanın umrunda olmuyor 🙏💕 ben kurtuldum Çok şükür Allah hepinizin yardımcısı olsun hanımlar ☺️😍💕🙏🐣