incisu Ya kızlar delircem iki gündür bebek fırtlayacak diye korkuyorum ıkınmak ne kadar sağlıklı bol bol su için demeyin lütfen 3 litre su içiyorum yinede geçmiyor tam çözümü var mı 😖
Bebegimveben0811- incisu var benim geçti sanah uyanır uyanmaz bir bardak sut iç gun içinde de 2 bardak kefir iç aralıklı bi şekilde kesin çıkarsın her gün yap hem bebeğine de faydali
Fatmanur123nrt incisu her gün bi kaşık zeytinyağı aç karna iki kuru kayısı ve üstüne bir bardak su içtim ve düzüldi çok şükür doğum sonrası da o kabızlık sizi bırakmıyor bende zorlandım o kunda sürekli sıvı şeyler yedeğim halde neden oluyor dedim bağırsaklar yerine oturmamış olduğundan erik kurusu ve kuru üzüm yiyorum bol bol önünde etkisi oluyor ama ben sabah aç karna tuzlu su tarifini denedim şu an hamile olduğunuz için zararlı olabilir belki bilmiyorum tam oda çok fayda etti anında ishal gibi döktü hemen
dakpinar- incisu canım ben neler yapıyorm bir bilsen , 4 lt su , kuru kayısı , incir , zeytinyağı , şurubunu bile içiyorm o da fayda etmemeye basladı 🥺 inşallah buraya yazarlar da ben de faydalanırım 🥺
alcang incisu şalgam sever misiniz 😬 ben hem çok severim hemde asla bağırsak problemi yaşamıyorum böylece
incisu Fatmanur123nrt zeytinyağının kokusuna tahammülüm yok 😔 kuru kayısı kefir aldırttım eşime inş iyi gelir
Fatmanur123nrt incisu bende içerken zorlanıyorum ama yapacak bişey yok düşünmüyorum ve içerken kesinlikle şifa niyetine diyorum kalbinizi bağlayın böyle şeylerde yoksa ne yaparsınız yapın nafile umutsuz olmayın
incisu alcang denedim bi kere ama o zaman çiğ köfteyle bişey anlamamıştım onuda denerim geçmezse sağolun 🙏
Crcs incisu çok fena çok. Ben ömrümde böyle bi problemle karşılaşmadım. Gebeliği öğrendiğim gibi başladı demir ilacı ile iyice yer etti. Her sabah ılık ballı su içmeye çalışıyorum..
cennetkokulum_ incisu kaç haftaliksin canım ben 34 haftayım kabız olduğum zaman basurum çıkıyor benim hemen sende de oluyor mu ?
incisu cennetkokulum_ 33 haftalığım bende basurum yok canım yeni kabız oldum ama böyle giderse olurum