deletedmom507 Gulgun bebek de çok hareketli maşallah bu aralar aşağıya da vuruyor ters mi acaba daha bir hafta var kontrolüme
Muselo Gulgun canım benimde sol kasığıma bazen bir ağrı kiriyor kitleniyorum nasıl ağrı ama anlatamam kramp diye düşünüyordum yalancı sancımı sence herzaman olmuyor ama tek tarsflı evde yürüyünce geçiyo
eh2852 Bende 28+3teyim benmde geçenlerde sağ tarafta kasılmm oldu okadar şiddetliydiki agrı 10dk falan sürdü ama yaklasık 2haftadır da çatı agrım var yürürken yatakta yatrken çok zorlanıyorm bakalım salı gunu kontrole gıdecm doktora soyleyecm
Hulyarecep 27+3 üm bende cok şükür öyle agrılarım yok ama arada karnımın etrafı agırıyor kaşık agrısı vs olmadı hiç bu hafta doktoruma sordum kasılma agrısı dedi bebek büyüdüğü için yeri daralıyor ondan oluyor dedş artık bu haftalardan sonra cok fazla ayakta durma dedi sürekli uzan birde magnezyum verdi agrılar için birde 27+1 de bebegın kilosu 1100kg az buldu 🙄 sizinkilerin kaç
Defnem_26 Bende 27+3 karnim daha anca çikmaya basladi sukur agrim falan yok ama kilosu ne durumda haftaya ogrenecegm nasipse😊