38 + 4 deyim dünden beri nışan geliyo böyle sümüksü birşey.Bugün hastaneye gittik sancım da çıktı ama ben sancı hiç hissetmiyorum hatta 100 bile gördük nst de hemşire bile şaşırdı hissetmediğime ama adet ağrısı gibi ağrılarım vardı pazartesiden beri.Açılmam da daha 1 cm çok az.Hiç böyle bi durum yaşayan var mı ? ☺️
İlk bebek olduğu için tecrübesizim 🌸