Nursl1 Doktorum haftasına göre uyumlu çok güzel dedi. Sizlerin kaçtı kızlar? Tabikide her bebek kendine özgüdür ama merak ettim yine de internette de farkli yazıyordu o yüzden sormak istedim☺️
GoncaClk Nursl1 25+5 olduk bugün kontrolüm vardı 1010 gram olmuş ama benimki bir iki hafta önden gidiyor sizinki de gayet normal gözüküyor ☺️
miranbeyinmothersi Nursl1 senin doktorunda bir sorun mu var 25+2 850 gramdı ve haftasından çnde gidiyor bebeğim o haftalar 650-700 arası oluyor bebekler
Nursl1 guzelbebegimmmmm Diğer annelerin bu haftalarda nasıl diye soruyorum. Doktorun iyi dediğini de kendim yazdım farkındaysanız. Normal olması var, fazla olması var okuduum bu haftalarda daha az olmasi gerekiyormuş . Soru sorarken de düsüncez mi🤷🏼♀️
Nursl1 Clementinee Sağol canım🥰 iyi dedi de ben bu haftalarda olan anneleri de merak ettim nasil oluyor diye genel olarak
miranbeyinmothersi Nursl1 çok haklısın canım bebiş önden gidiyor ama bir iki hafta iler geri sorun değilmiş. Takılma bizim kilolarımız aynı biraz önde dedi . Aman aman asırı değil kilolu olması bekleniyor bence ama bilmiyorum
Nursl1 miranbeyinmothersi Yok canım doktorum alanında iyi bir doktor ama baya arastirma yaptim biraz tontis olcak kızım sadece☺️ Degisiyor gerçekten her Bebek haftası önde değil mesela aynı haftadayiz şekerimiz de yok
Nursl1 miranbeyinmothersi Canım eşimde 4.500 gr dogmus şimdi zayıf mesela😂 bende 3.750 doğmuşum genetikte olabilir diyorlar
Filizz123 Benim ki 25+0da 750 grmdıı seninki çok iyi maşallah 😊 söylemin böylee bncee nazar flan olurr