Eymen_Enis_Ser KızLar HayırLı AkşamLar Ben Çok Korkuyorum Doğumdan İkinci Sezeryandan Ve Çok Az KaLdı Sizde DurumLar NasıL
Kdrrelk Eymen_Enis_Ser evdeyken korku falan aklıma pek gelmiyor ama hastaneye gidince korkudan rengim gidiyor mesela dün gece acile gittik korkudan telefon numaramı unuttum 😂😂😂😂🤭 bu gayet açık açık belli etti korkumu 🤷♀️
Biyo_logg Eymen_Enis_Ser benim normal doğumdu ilki ve ikincide doğal olarak korkuyorum size ne oluyor zaten uyuşuyonuz beş dkda çocuk geliyor 😀
guzelbebegimmmmm Eymen_Enis_Ser Rabbim sağlıcakla kavuştursun inşallah. Konuyla alakasız olacak ama neden kelimelerin başını ve L harfini büyük yazdınız?😄 sadece merak ettiğim için soruyorum yanlış anlaşılmasın.
yesimmasf Biyo_logg ameliyat sonuçta korkusu olabilir. Sezaryen’i 5 dakikada çocuk geliyor olarak görüyorsanız sizde sezaryen olun ozmn 😉
Kdrrelk Eymen_Enis_Ser yok cnm ya 3. gebeliğim ilki kürtaj sonrası düşük bu da çok şükür iyi ilerledik ama işte ilk çocuk heyecanı korkusu hepsi bir arada 🤦♀️☺️
annesi_ Eymen_Enis_Ser Seninle aynı haftadayız canım bende 36+1 haftalığım benim ilk sezeryan ilk çocuğum olucak bende korkuyorum ama çevremde olan herkez çok memnun hiç bişi hisstemiyosun diyo bende hiç takmıyorum bile kafama o gün geldiğinde heyecan korku olur bence😄iyi düşünelim iyi geçsin inşallah
gzem_ctyk Salı günü sezaryen olucam inşallah bir şey olmazsa, her gece muhakkak 1 kere doğuruyorum rüyamda 😂