Aysemeryem 21 hafta 2 gunluk haal.bebegiimin hareketlerini hissedemiyorum seyirme vs. Hc bi sekilde nrmalmi doktra sormayi unutt bugun icime kurt dustu bole olan varmi
mehmel54 Aysemeryem normal sanırım tabi hissedenler de var bu haftalarda ama daha Geç de hissedilebilirmiş ben tam 22 haftalıkken hissetmeye başlamıştım
Aysemeryem mehmel54 o zmn normaldir insallah ya ayrintilida bidaki hafta tkrr bakalim dediler icime kurt dustu bazen aciklama bile yapmiyolar hareketlerinide hissetmryince korktum haliyle