ecembd Kızlar 12+0 ım. Bugün doktora gittim. Kesin 12 de belli olur gibi konuşuyordu ancak tam emin olanadı bugün. Çıkıntıdan erkek olabilir ama iri kemikli bir kız da olabilir dedi. Sizin kaçıncı haftada belli oldu? Emin olamaması bir problemi gösterir mi sizce? Buraya ultrason fotoğrafını da koyuyorum anlayan yorum yapabilir🙏🏻 https://imgyukle.com/i/kGiBTx
mehmel54 ecembd 12.hafta erken bence net bir şey söylenmeyebilir 15 16 o civarlar ideal ama benim doktorum 16.haftamda bile net bir şey söylememişti
Tazeanne0134 ecembd valla canım 16.haftada kesin öğrenilir ama bebeğin göstermesi önemli benim oğlum göstermemişti biz detaylı ultrasonda öğrendik yüzünü de bi tek orda gördük oda çok net değil
Mrvsmt2502 ecembd 21. Haftada ayrıntılıda öğrendik biz acele etmeyin 12 çok erken yanılma payı yüksek
ecembd mehmel54 normal değil mi bu durum. Daha erken bence de herkes öyle dedi ama kesin öğrenicekmişim gibi heveslendim. Emin değilim deyince bir garip oldum
Bebegim000 12 haftada oğlumu öğrendik ve değişmedi 🙏🥰 sanırım doktorun ultrason cihazına ve tecrübesine bağlı canım erkeğin organı belli oluyor çünkü bize göstermişti
mehmel54 ecembd yani emin konuşmaması bana normal geldi çünkü değişebilir de bazıları net bir şey söyler bazıları söylemez değişme ihtimaline karşı
Kubrailkan 15+2deyiz öğrenemedik🙊 2 hafta sonraya kaldı. Ama bence detaylı ultrason cinsiyet için en güveniliri🥰❤️
Kubrailkan 15.haftadayiz ogrenemedik 2 hafta sonrası için umutluyuz ama detayliyi bekliyorum bende en guveniliri için 🥰