Durum2008 Yukselemn bende dün vuruldum inanılmaz kol ağrısı var halsizlik bende de oldu 😕 umarım yarın geçer
yarenaltinbasak Ben 2. Vuruluşumda hiç kolumu hissetmemiştim çok ağırdı yukarı falan kaldıramıyordum ama ertesi gün falan geçti ateş yapmadı bende normal yani sabredin🤗
Lavantakokusu Yukselemn canım kolunun üzerine yatma ve çok hareket ettirme. Ben ilk yapıldığında ağrı ıyor diye herşey yaptım üstüne de yattım 4-5 gün ağrısını çektim. 2sinde asla üzerine yatmadım çok zorlamadım da 2 günde geçti