Sinemmmmm58 Sudee9 yataga baglama sakin kendini surekli hareket et hareketsiz kalma benim 10 gunden sonra herseyim gecmisti 3. Gun mecburen ayaklanmistim
Anne3434_ Sudee9 ilk doğurduğumda hiç geçmeyecek sanmıştım hatta ablamı arayıp ben artık dik yürüyemeyecekmiyim diye saatlerce ağlamıştım ama 10 gün filan sürdü 10 günden sonra baya rahatlıyorsun 1 ayı atlatınca da gayet normal hayatına dönüyorsun bence