zynptnc 7 haftalık hamileyim ama karnım öyle şiş ki 6-7 aylık hamile gibiyim tuzla öyle çok aram yok , gün içinde sürekli hareket halindeyim ama bu şişkinlikten nasıl kurtulabilirim
Elsu26 zynptnc arkadaşımın da buna benzer olmuştu ilk haftalar gazı çıktı gazdan bebek görünmüyor demiş hatta doktoru ilerleyen haftalarda hala şişkinlik devam edince 24-25 haftalıkken falan şeker yüklemesi yapıldı şekeri sınırda çıktı diyet yapıyor bi de iç karnı küçükmüş 30 haftalık hamile ama sanki yarın doğuracakmış gibi
zynptnc Elsu26 ya ben ilk gebelikte hiç böyle değildim 83le hamile kalıp 90la doğuma girdim ama hiç vücudumda ödem oluşmadı ama bu sefer çok şiş karnım gaz durumunu yaşıyorum arada ama bu kadar şişirir mı karnımı
Deletedmom16362 Geçiyor merak etmeyin. Ben de ilk zamanlar öyle oldum tartida +2-3 kilo fazla çıkıyordum hatta. Diyetisyenle bile konuşmuştuk 😂
2kezAnneyim zynptnc kac kilo ile hamile kaldnz. Bnde de ayni durum var ama bn 80 kilo ile hamile kaldm. Suan 6+4 haftalığım