38+3üm. 2 cm de açılmam var doktorum geçen hafta 18-19 gibi gelir dedi ama hiç sancım yoktu. Bugün kendimi üşütmüş be hasta gibi hissediyorum. Kasıklarımda belimde ağrı var ama sanki üşütmüşümde ağrıyor gibi. Biraz da halsizim. Doğum sancısı olsa dakika sayıcam ama tuhaf bir haldeyim anlayamıyorum ya. Off :(