Tezgelsenay kesinlikle göğüs kalkanı alıp kullanın. Büyük bebek mağazalarında ya da eczanelerde bulabilirsiniz. Avent’in var mesela. Bana doktorum tavsiye etmişti ve herkese öneriyorum. Delikli olan başlığını kullanın, göğüs ucu hava alıyor yara olmuyor. Şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum, inşallah doğar doğmaz hemen kullanacağım