mdemir Arkadaşlar merhaba raporlu olarak oksapar 6000 lik iğne kullanıyorum.Raporda sorun çıktığı için sgk 2 kutuyu ödemedi yani 4 iğne eksiğim var.Elinde olan kullanmayan varsa paylaşabilirse çok sevinirim.