Esesli Neden korkutmuş anlayamadım sizi biz sadece üç ay dolmadan çekimini yapmıyoruz oda kesin düşürür kesin zararlı olduğuna dair kanıt yok sadece ilk 3ayın kendi risklerini de göz önüne alıyoruz ve yapmıyoruz.
Ama 3aylık süre geçtiyse ve bu çekilmesi gerekiyorsa çektirilir
He şu olabilir anne de hayati durum söz konusudur o zaman doktor size bile sormuyor zaten ne gerekli görüyorsa onu uyguluyor.
Size verilen kağıt onam formudur orda detaylı bilgilendirme mevcuttur okuyup aklınıza yatmayan bir durumu doktorla paylaşabilirsiniz ya da en kötü orda Radyolog ile görüşmek isteyin oda size gerekli aydınlatıcı bilgiyi verecektir :)