Humeyrakrtl64 Bennn yaaa okadar halsiz ve yorgunum ki ölûyorum resmen bacaklarimi tasiyamaz oldumm uyku zaten yok 35+5 olduk ilk zamanlara döndum sanki
Jdjdjdjk Humeyrakrtl64 ya ben ne 1 ne 2. Trimestar da böyleydim nefes darlığı da oluyor artık gece dediğiniz gibi zaten uyku yok baykuş gibi oturuyorum, ama bu halsizlik bu bitiklik normal mi bilmiyorum