Guneyinannesi1 hiç kendini suçlama ben bu gelişimin yeme ile çok alakalı olduğunu sanmıyorum elbette kilo aldırıyor yediklerimiz bebeklere ama ben ne bir takviye vitamin kullandım ne hamileyim diye dikkat ettim İnan ki hiç degıstırmedim beslenme seklımı zararlı şeyler de yedim abartmamak koşulu ile abur cubur da yedim , süt yoğurt cok tüketmedim son zamanlarda dişlerimi kaybetmemek için ara ara yemişimdir, kuru yemişe hiç özen göstermedim canım isterse yedim 34 haftalığım bebeğim 36 haftalık kiloda . Bu biraz da genetik . Ama şu doğrudur stres bebeği etkiler . Sen şimdi yemedim diye oldu demeye devam edersen de stresin devam edecek kısır döngü gibi sürer kuzum . Kendini suçmala , 2,5 kiloya ulaşsa bile çok iyi biraz daha dikkat et . Sütten ziyade yoğurt tüketmeye bak o daha iyi diyorlar. Meyve ye . Portakal suyu sıkıp iç .Tahin pekmez tüket ama şekerin varsa dikkat et . Allah yardımcın olsun kuzum kendini üzme . İnşallah hemen yakalar haftasını 🤲🏻❤️