Meleekk walla normalde ilk aylar osmangazi aritmiye adnan şahine gittim yatım saat randevum gelmesine rağmen kapıda bekliyorum paramla rezillik çektim kesteli önerdiler sibel üstünel tan’a gidiyorum sabh daha koridordan girerken günaydın hanımlaaar diyerek enerjiyi veriyo zaten şiddetle tavsiye ederim pişman olmazsınız😍