ipekveatlas 15 haftalıkken detaylıya girmiştim suyumda azalma vardı nedenine bakıldın diye orda perinatoloji uzmanı gördü simdi doktorum yakın takip yapıyor canım,ya bilmiyorum içime doğuyor sanki o gün yani şöyle belime inceden ağrı giriyor önceden adet olduğum zamanlardaki gibi birazda karnımda sertleşmeler oluyor bi bakıyorum ki kan zaten ayakta biraz dolanayım üstüne tuzu karabiberi oluyor artık komple yasak sürekli yatacaksın sadece tuvalete kalkacaksın bebek baskı yaptıkça sende ayaklandıkça kanama riski olur dendi şuan 20+4üz canım