Ardeninannesiiii Yaa benim gibi randevu alıp düzenli olarak gidip randevudan 1 gün önce doktorun ameliyatı çıktı veya doktor izne çıktı diye durumlar yaşayan var mı yarın nstye girmem lazımdı ağrılarımda var doktor full ameliyatta diyorlar gel de kafayı yeme🤦🏼♀️ Sanki bedavaya bakıyorlar
demethanim Ardeninannesiiii hangi doktor ? Ben ülkü hocaya gidiyorum çok memnunum hiç sorun yaşamadım çok şükür ama 5 yıldır tanıyorum ülkü hocayı , yeğenimin de doktoruydu
demethanim Özgüç hoca çok yoğun çalışıyor ya, kime sorsam Özgüç 😁😁 normal bence sürekli işinin çıkması, gerçekten çok hastası var adamin
Ardeninannesiiii demethanim evet ya doğuma felanda böyle almazlarsa çok sıkıntı olur keşke bende ülkü hocaya gitseydim 😔😔
demethanim Ardeninannesiiii 34+1de girdim sancım çıkmadi. Bugün 35+1. Belim ve bacağım çok ağrıyor sancı heralde. 🤔
Ardeninannesiiii demethanim bende yarın 36 olacağım ve beni ilk defa alıcak nstye sizce normal mi bende ısrar ettim 34de felan ama almadı hoca😔 kendimmi evham yapıyorum hamilelikten anlamadım ki
demethanim Ardeninannesiiii aslında çocuğun durumuna göre karar veriyorlar sanırım , senin durumun normaldir muhtemelen o yüzden doğru zamanı beklemişlerdir. Özgüç hoca da tecrübeli biri, bosverecek biri değil diye düşünüyorum canım. Evham yapma sen ☺️ güven doktoruna..