cennetkokulum_ 33 haftam bugün bitiyor ve midem 2 gündür bulanıyor dün basım döndü bir de var mı yaşayan kızlar bulantı çok yoğun ama yaa🥺
tugbaacng cennetkokulum_ 3 aydan sonra geçiyor dediler. 5 aylık oldum geçmedi. Ben de ilaç kullanıyorum başka türlü çekilmiyor.
Dunyabebek cennetkokulum_ benimde 31. Hafta bazen midem bulanip kusuyorum. Kabızlık varsa onla da alakalı olabiliyor.
cennetkokulum_ tugbaacng ya benim de 3 aydan sonra geçti 2 gündür gine felaket afedersin çıkarsam rahatliycam ama çıkaramıyorum da çok kötü bi durum
cennetkokulum_ Dunyabebek öncelikle geçmiş olsun.Yok kabız da değilim ama anlayamadım tansiyonum da düşüyor arada bir salı gününe kadar devam eder ise doktoruma söyleyeceğim