ozgealsan-38 Hatice0910 canım ben doktoruma danıştım. Yaptırabileceğimi bir sorun olmayacağını fakat gebelik süresince o bölgenin daha da hassas olduğu için kuaförümün nazik yapmasını daha kibar yaklaşmasını istedi. Yaptırıyorum da bir sorun yaşamadım.
annesi_ Hatice0910 36. haftamdayım hep kendim yaptım ağda mı gitmedim doktora ben yıllardır kendim yaparım ağda mı hiç bir sorun olmadı açıkçası kalan tek tük tüy içinde eldivenle alırım olduda bitti 😄
GoncaClk Hatice0910 ben gidiyorum 3 aydır çok rahatım hem çok azaldı hem geç çıkıyor hemde çok rahat ediyorum evde uğraşmaya değmez işi bildikleri için hemen yapıyorlar