Merhaba hanımlar
26 Ekim tarihde rahim filmi çekildi. sonrasında 3 4 gün kadar ilişki olmadı ve Rahim filmi sonrası takvime göre yumurtlama dönemime denk geliyordu değerlendirdik 13 kasımda regl olmam gerekiyordu ama olmadı gecikmenin 2. Günü kan testi verdim fakat 0.200 çıktı yani negatif.
Bugün 6. Gün hala reg olmadım.
3 kasımdan beri şeffaf beyaz akıntım var sık idrara çıkıyorum 2 3 ay öncesine kadar idrar yolu enfeksiyonundan muzdariptim bir türlü geçmiyordu. Defalarca antibiyotik kullanmıştım neyse demem o ki sık idrar ve sıkışıklık hissi sebebi ile enfeksiyon tekrarlıyor sandım fakat enfeksiyon da olmadı. 2-3 Kasımdan beri kasıklarımda da hassasiyet var ara ara hafif kramplar oluyor. Geç döllenmeden şüphelenmeli miyim yoksa hsg sonrasında gecikme olabilir mi sizler gecikme yaşadınız mı ne düşüneceğimi şaşırdım.