Minnosum1147 canim benim üstüne birde yaş riskim var yaşım 38 fetal DNA önerdi doktorum iki ayrı doktora gittim ikiside aminosentez onermi düşük tehlikesi var bebeğin dedi.Belki sağlam çocuğu riske atabiliriz dedi.zahmeteiz ve bebek için tehlike oluşturmayan fetal DNA önerdi önce eve geldim akşama kadar iyi bir yer aradım 6 saat sonra karar verdim bir yere elime TLF aldım ve sanki biri bana arama dedi.vazgectim aramadım esimede ben vazgeçtim dedim zaten eşim istemiyordu.Suan 18 haftaligim 20 haftalıkken bezmi alem de iyi profesör den randevu aldım riskli gebeliğe bakıyor ona gidicem.