Haticeliz öncelikle tebrik ederim sağlıkla gelsin miniğiniz. Yeni doğum yapmış biri olarak yazıyorum. Benim de kan değerlerim kötüydü sizin gibi papp a düşük, bhcg yüksekti. Ama çok şükür bebeğim çok sağlıklı. Ultrasonunuz temizse hiç korkmayın. Başlığı görünce direkt yazmak istedim çünkü yaşadığıniz stresi bende yaşadım çok zor. Bir arkadaş yazmış papp a değerinin düşük olması gebelik zehirlenmesine işaret edebilir diye. Evet böyle bir sey var. 2li testinizin riskli gelmesi illa bebekte kromozom sorunu olacağı anlamına gelmiyor. Anne için tehlike olabilecek durumları da işaret ediyor. Gebelik zehirlenmesi, plasentanın erken ayrılması gibi. Bu yüzden içinizi ferah tutun benim de mesela gebelik zehirlenmesi durumum vardi değerlerim o yüzden kötü geldi. Nifty testiniz temiz gelir hiç merak etmeyin. Ama siz yine de beslenmenize dikkat edin, sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum