Emecc0709 Haftadayım nstde sancım çıktı her ihtimale karşı iğne verdi doktorum. Sancını kesmemize gerek yok kilosu gayet iyi gelişimide yerinde gelmek isterse gelsin dedi. Biraz panik ve korku yaşasamda o nasıl bir iğneymiş çok yaktı canımı 🥲 başına gelen varmı birde iğneden sonra suratım kızarma ve hararet yaptı 2 gün oldum gene kızarma yaptı anlamadım sebebini doktoruma sorayım yarın diyorum.