tubatunnc 6+4 haftalık gebeyim 4. Haftalarda kasık karın ağrısı göğüs hassasiyeti vardı sadece onlarda şuan geçti hiçbi belirtim yok keseyi fln gördüm ama insan korkuyor hep bi belirti arıyor sanki bu şekilde olan varmı
asdfg3 tubatunnc illa belirti olmak zorunda değilki 1 2 haftaya bebegi görürsünüz insallah.. bende ilk baslarda midem niye bulanmiyo benim falan diyodum sonra cok pişman oldum keske hic bulanmasaydi🤭
sema_altas55 tubatunnc bende 6+5 şuan sabah bulantım cok oluyo yeni başladı 3 gündür önceden bende de bir belirti yoktu
Senaoztrk tubatunnc ilk zamnlar belirtileri bazen oluyor bazen olmuyor dediğin gibi olmayınca insan diyor bisymi oldu belirti olsa acaba bisymi oluyor diyor bu sefer ama bulantı herkeste olacak die bisy yok ben şuan 14 haftaligim çok şükür hiç bulantı yaşamadım herksin bünyesi hamileliği farklı canım
Ezginur35 tubatunnc merhaba seninle aynı durumdayız dört hastalıkken kaşık ağrım oluyordu geçti beş haftaya girerken yorgunluk çok vardı o da gitti bel ağrım başladı o da en son dün şiddetliydi bugün yok göğüs ağrım şişme hiç olmadı kafama takmıyor değilim.
tubatunnc asdfg3 Hamile deyince mide bulantısı baş dönmesi gelir ya hep akıla işte bekliyo insan olmayıncada korkuyo sıkıntı mı var diye ama hayırlısı olsun inşallah teşekkür ederim cevabınız için😊
asdfg3 tubatunnc kimisi hic çekmiyor bulanti falan ben çekiyorum cok kötü insallah siz rahat geçirirsiniz 🙏