Beko ve xiaomi arasında kararsız kaldım bilgisi olan varsa öneri alabilir miyim 🙈
gokcekilic Xiaomi kullanıyorum gayet memnunum yine alsam aynısını alırdım
gokcekilic annem Beko almıştı. Hiç memnun değil. Güzel çekmiyor.
gokcekilic Xiaomi kullanıyorum ve bu işi en iyi o yapıyor bence. Yine alsam onu alırdım.
Goksinismail bende cok memnunum tavsiye ederim