Nurr Cok sukur dogum hikayemi yazmak nasip oldu dunde post acmistim hatta bebegim iri ve kilosu fazla oldugu icin kendi doktorum sezeryan onerdi bugun baska bir doktora daha gittim ve oda ayni seyi soyleyince sezeryan olmaya karar verdik doktorumuzi aradik hrmen gelin ogleden sonra alalim dedi tabi bizde bi heyecan bi mutluluk esyalarimizi ayarlayip hastaneye geldik kan aldilar onlugumu giyip ameliyathaneye indik buarada ben sezeryan hic istemiyordum cok korkuyordum hep kendimi normale adapte etmistim belime igne vuruldum sonrasi zaten 15 dakikada gelisti cok sukur bebegimi kucagima aldim korktugum gibi degilmis agrim elbetteki var ama her firsstta kalkip yurumeye calisiyorum asla pes etmeyin oyle guzel bi duyguymus ki tarifi yok 😍Rabbim herkese hayirli dogumlar nasip etsin bebislerinizi saglikla kucaginiza alirsiniz insallah sorunuz olursa elimden geldigince yazarim 🤗
yasminyasmin Öncelikle hoş gelmiş Mavi Gezegen’e Alperen. Sağlıklı, mutlu bir hayatı olsun. Bir sorum olacaktı ultrasonda bebek kaç kg görünüyordu. Benim bebeğim de iri göründüğü için doktor sezeryan olma ihtimali yüksek dedi de