Merhabalar, bugün reglimin 5. Günü. İlk günü erken gebelik testi yaptım ve sonuç pozitif çıktı. İkinci gün tekrar yaptım ve sonuç yine pozitif çıktı. Fakat dün akşam kahverengi lekelenmeler yaşadım. Sabah uyandığımda da kanamam vardı az miktarda hala devam ediyor kanamam. Bir defa kimyasal gebelik(erken düşük) yaşadım. Acaba yine aynısı mıdır diye merak ettim. Yaşayan var mı acaba ?🥺