sareninannesiiiii Kizlar bu durumu yaşayan var mı Benimki baya düşük cıktı sizler kaçıncı haftada basladiniz vitamin kullanmaya
dygacng sareninannesiiiii merhaba benim hamilelik önceside orta düzey düşük cıktıgı için kullanmaya baslamıstım 15 haftalık hamileyim halada devam ediyorum
gldn065807 sareninannesiiiii benim gebelik öncesi de çok dusuktu başından itibaren kullanıyorum 15 haftamda daha da düşmüş hap olarak verdi bana öyle kullanıyorum 9 du heralde en son