Serpiloral yanı ben ketlı doldurdum ama vajınayı 1 bardak su aldım ıcıne 1 yemek kasıgı sırke koydum yıkadım yıkadıgın an cokkkk yanacaksın daha sonra nırmal o dıger suyla yıkardım ben boyle yapıodum doktorunuz sıze soylemedımı ne kdr koymanız gerektıgını benımkı soylemedı ben kendım boyle kullandım