_nurgler 31+3 uz benim normalde de tansiyonum hep düşüktü sıcaklarda ya da yorulduğumda beni çok yordu tansiyon düşüklüğü 8 6, 9 6 çıkıyor hep doktorum yüksek olmasından iyidir diyor soda içtim tuzlu ayran yaptim sen şekerli su iç bence anneminde yükselirsin bi çay bardağı yapar hemen rahatlar oturup kalkarken yavaş hareket et birden kalkıp oturma yapma bnde yaşıyorum çünkü göz kararması baş dönmesi