Ayliz_123 Henüz doktora gidemedim ama ilk betam çok düşüktü adetten 4 gün önce kan vermiştim 27 di 5 Kasım da verdim ilk kanı 2. Yi 16 Kasım da 7730 felan ikinci ailede ikiz Çoçuk var acaba anlaşılır mı betada
deletedmom27371 Ayliz_123 betadan anlaşılmaz canım benim adetimden 3 gün önce 135 ondan 2 gün sonra 380 ondan 1 hafta kadar sonra da 6460 çıkmıştı
Sblatc Ayliz_123 benimde keseyi ilk gördüğümde beta 24043 tü. Herkes ikiz olabilir dedi ama olmadı neyseki😅 beta yla çok alakası olmayabilir. Ultrasonda belli olur anca
Gzmpyrz Ayliz_123 ben kendim ikizim ilk gebelik de 2 kese var biri dolu biri boştu şimdi gebeliğim yine tek kese ☺️ Belli olmaz yani nasip
Ayliz_123 sacmalamakizim inşallah görünür de tekrar gitmek durumunda kalmam biraz uzak çok değil ama toplu taşıma aracı ile gitceğimiz için çoçuğu kalabalığa Sokmak istemiyorum komşu ya bırakacağım inşallah
Merveikratanem Ayliz_123 betayla alakalı değil canım keseyle alakalı ultrasonda belli oluyor zaten 5 kasımda 16 Kasım arasında 11 gün var anca yükselme normal ben evde test yaptım hastaneye gittim 3 kese göründü ultrasonda
Merveikratanem Ayliz_123 amin teşekkür ederim ama ikiz gelişti canın iki tane oğlum olacak allahin izniyle