Atlans amiin amin canım inşallah rabbim sanada yaşatır bu mutluluğu tez vakitte 🤲🏻🤲🏻 bencede sorun olmaz diye düşünüyorum, transferle beraber başlamıştım sanirim ilaçlara progestan dex, omepa, coraspin, estrofem kullanmıştım progestan ve coraspini hamileliğimin 10. Haftasına kadar kullandım omepayı hala kullanıyorum diğerlerini daha erken biraktirmisti doktorum gerçi şuanki gittiğim doktorum başka ilaçlara geçti artık normal gebelik döneminde kullanılan ilaçlara geçtim omepa bitince defacavite baslicam