Korkulacak hiç bişey yok ben ameliyathaneye girdim belimden iğneyi vurmasıyla 2-3 sn sonra bacaklarımda bi sıcaklık hissettim doktor sıktı acıyor mu dedi yok dedim hissetmiyordum ne ara doğdu be ara diktiler anlamadım ama bebeği görünce gerisini bilmiyorsunuz hep ona bakıyorsunuz korkmayın çok rahat ☺️