sabirsizanne1 Herkese meraba ben 9 haftanın içindeyim normalde 150 mg levotiron içiyordum fakat iki ayda 175 sonra 200 mg çıkardı doktorum kalp çarpıntısı yorgunluk aşırı iştah a sebep oluyor yaşayan var mı ?
nvn-mutlu sabirsizanne1 bende uzun yıllardır tiroid ilacı kullanıyorum gebeliğimde doktorum takip altına almıştı ama mg hiç değiştirmedi çok şükür bir sıkıntı da yaşamadım 🤲
Ayseela7 sabirsizanne1 bende baştan beri kullanıyorum tiroid iniz kac acaba? Bende 50 ile basladım sonra 75 sonra 100 mg. Doğumuma 8 gün kaldı ilacım bitti birdaha kontrole gitmedim sorun olmaz umarım.
sabirsizanne1 nvn-mutlu Çok sevindim fakat ben troid kanserinden geçen yıl ameliyat oldum sürekli gözlem altındayım
sabirsizanne1 Ayseela7 Ben troid kanserinden ameliyat oldum yani troid bezim alındı çok bilgili bi profesör takip ediyor size bi doktora görünmenizi tsh kontolü yapmanızı önerriim çünkü beta hcg ile tsh aynı anda yükselebiliyormuş