Mest12 Kızlar durumlar nasıl sizde bende bu yaramaz çok sertleşiyor gibi ve karında ağrı oluyor normal mi sizce
prensesafra1_ Mest12 normal canım bende 33+4 üm sertleşiyor. Göğüs altımda ağrı oluşuyor ayakları geldiği için. Son aylarda normal☺️
demirmommm Mest12 33+2 yim hareketleri azaldı karnımın hep sağında hissediyorum hissedince uykusuzluk başladı ama hareketlerinden değil aniden uyanıp duruyorum
Avukat_Anne Ben de 34+1 im benim de özellikle akşamları sertleşiyor karnım bebek bir yerde toplanıyor gibi. Kasılma mı yoksa bebek büyüdüğü için hareketlerini daha çok mu hissediyorum bilmiyorum ama ağrı oluyor bende de
Semaberay 33+3 magnezyum icmedigim zamnlar kasılmalarım çok rahatsız ediyor nst ağrı çıkmıyor ayaktayken çok kasılıyor taş kesiliyor doktor dinlenmeni oneriyor