Kızlar merhaba bebeğim 82 günlük ve 4500 kg. Evet zayıf doğdu aylık 500-600gr alıyor doktorda alması gereken sınırda aldığını zayıf doğduğunu söyledi ancak bebeğimle aynı kiloda doğan arkadaşımın bebeği maşallah güzel kilo aldı sadece anne sütüne devam diyor doktor çünkü alması gereken sınırda aldığı için. Ama ben arada mama verdim 😬 Sağlıklı olsun tabi ama ilk üç ay bebekler iyi kilo alır sonra hareketlendikçe diş çıkardıkça zayıflar diyolar içimi dökmek istedim açıkçası benim gibi böyle bi durum yaşayan veya tanıdığı olan var mı süreçleri nasıl ilerledi