Ankara11 Son kararım olarak etlik zubeyde hanimda dogum yapmak istiyorum geneli begenmiyor odasini falan odasini pek umursamiyorum doktorlari gayet ilgili. Gidip de memnun kalan arkadaslar varmidir acaba.
Zehra9616 Ankara11 yapta gör 😂😂 ankaranin en rezil hastahanesi suan suriyelilerden baska kimse gitmiyo denecek kadar var yani bide ilgi alaka 0 sehir hastahanesine git bence yada gata
Ozgebalc Ankara11 leşş leşş leşş berbat bi yer bi gün mecbur kalıp ultrasona girmek için gittim hayatımın en kötü deneyimiydi
Ankara11 Zehra9616 peki ben gecen hafta gittim ve dogumunu burda yapmak istiyoosan kan idrar alalim dedi ama sehir hastanesinde kaydim var sonuclara gitmeden sehir hastanesine devam etsem bi sorn olur mu ki
Zehra9616 Ankara11 bisi olmaz gotur sonuclarini oraya e nabizdan gorur zaten ordan devam et bence en iyisi suan sehir hastahanesi mis gibi ozelden farki yok
Ankara11 Zehra9616 ayy evet ya her taraf kara kara kapali kadinlar bebeler niye boyle anlamiyorum yol gecen hani