evlatkokusu0806 Sadece eşimle yanyanayım aynı ev doğal olarak onda bişey yok Sırtım kırılıyor duramıyorum kaç gündür canım çok yanıyor test vermekten de korkuyorum Pozitifse napıcam hamileyken
UmutsuzPolyanna evlatkokusu0806 testten neyinden korkuyorsun bence bebek yapma işleminden daha kolay 🤣🤭 diğer postuna da yazdım ilaç alamasanda etrafa geçirme en azından rahatsızlığının adını koy aşko 😅
Sinemmmmm58 evlatkokusu0806 kadin sana terbiyesizlik yapacak ne yazmis. Insan gibi yorum yapanlara tavriniz bumu. Gercekten bazilariniz cevap vermemeyi hak ediyosunuz ama sonrada yeter yeter diye haykiriyosunuz.
evlatkokusu0806 Sinemmmmm58 bebek yapmaktan kolay lafı hoş mu sizde uğraşacak durumda değilim cidden iyi günler