15+1 doktorum bana d vitamini magnezyum ve kan ilacı verdi sadece 1 kere kullanabildim çünkü çok kötü mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyor haftaya hastaneye gittiğim zaman söylicem bana iyi gelmiyor diye herkes korkutuyor beni kullanman lazım söyle böyle diye ama çok kötü oluyorum