Merhabalar. Geçen cuma günü doktora gittim. Tam 32 haftalikti oğlum. Doktor kilosuna 1850 dedi biraz zayıf gibi geldi bana ama haftasıyla normal olduğunu böyle giderse 3 küsur doğuracağımi falan söyledi. Sizce kilosu normal mi, sizin bebeklerin kilo oranı nasıl seyretti ? :)