Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar bugun seker yuklemesıne gttım açlık 140 tokluk 194 cıktı yatın dıyetısyene gıtcem. İnsalah bısey olmz
Sermec27 Poyrazin_annesi evet yüksek canım aclık özellikle benim aclık 93 tokluk 1 saat 196 2 saat 188 cıkmıştı ben 22 38 arası diyet yaptım 38+1 de doğum yaptım 5 aylık oldu oğlum cok sükür diyetine sadık kalırsan hiç bir sorun olmaz inşallah canım Allahın izniyle
Asiyes Poyrazin_annesi benimde şekerim var diyete sadık olun , istikrarla geçecektir merak etmeyin çok şükür benimde düzenli , ölçümler ve takiplerle
gldn065807 Poyrazin_annesi diyet ve riskin yoksa yürüyüş yapmanı tavsiye ederim düzene girer kendine stres yapma