Arkadaşlar hamileyken onca şey okudum öğrendim, kızım doğdu ben sadece emzirip uyumasını bekliyorum. Uyumayıp bakındığında ne yapacağımı şaşırıyorum. Ne gezdirmek ne konuşmak geliyor içimden. Hemen uyusun istiyorum. Sizde de böyle bir psikoloji var mı?