Adetime 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım silik kıl inceliğinde ikinci çizgi vardı yine de günümü bekleyim dedim çokta umutlanmadan ama malesef bugün adet kanamam başladı çok şaşırdım hayal kırıklığına ugradım ama çok inanmış umutlanmışım ne üzücü durum çokta üzücü. Kısmet önümüzdeki aya inşallah