Sevilllllllllllllllllllll 5 haftalık hamileyim ve 3 gündür grip oldum şiddetli ihamlur içiyorum devamil zararı olur mu
Ozlem2904 Sevilllllllllllllllllllll bence dr unuzu arayip sorun. Ihlamurun kan inceltici ozelligi var asprin gbi. Daha cok yeni hamileliginiz.
Syd23 Sevilllllllllllllllllllll Benim doktorum günde 1 bardak demişti. Ama ilk aylar için belki riskli olabilir